Greške koje kompanije prave u pogledu razmišljanja o razvoju i napretku

Kao i svaki psihološki koncept koji privlači popularnošću je i način razmišljanja o razvoju i napretku.
Dvostruko uverenje da se veštine i sposobnosti mogu poboljšati i da je razvoj tih veština i sposobnosti uzrok posao koji osoba obavlja, zastareo je i spada pogrešno tumačenje.
Intervjui sa rukovodiocima ljudskih resursa u 20 organizacija otkrivaju neke uobičajene zablude.
Neki su pretpostavili da način razmišljanja o napretku znači težnju ka poslovnom razvoju. Drugi da preduzeća, a ne pojedinci, mogu imati jedino vodeću ulogu u podstreku razvoja i napretka.
Postoje još tri uobičajene zablude: da je lični razvoj neograničen (npr. svako može da postane operski pevač, ako samo razmišlja na pravi način), da je način razmišljanja o razvoju binaran (nešto što imate ili nemate) i da je napredan način razmišljanja isto što i imati pozitivan stav.
Za ovakve zablude su odgovorne kompanije, koje propuštaju dragocenu priliku da pomocgnu zaposlenim ljudima da nauče da budu postojani i vidljivi.

Извор: 5 Mistakes Companies Make About Growth Mindsets

Ostavite komentar

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s