OČE, ZAR NE VIDIŠ DA GORIM? 

Glavni junak, fotograf, zaluta na rok koncert grupe Yardbirds.
Odvija se žestoka svirka, a publika je u delirijumu.
U jednom ekstatičnom momentu gitarista Jimmy Page lomi gitaru i vrat baca u publiku. Fotograf se odvažno otima za predmet i uspe da ga osvoji. Izlazi sa koncerta razgledajući svoj dobitak, besmisleni komad drveta sa iskidanim žicama, i baca ga u kantu za đubre!
Destrukcija i razaranje fetiša svakako ima subverzivne kvalitete. Za razliku od radova, na primer, Džefa Kunsa koji ultimativno reprodukuju fetišističku „prirodu“ objekata i tako je glorifikuju, jedan od radova koji veoma jasno uobličava fetišistički potencijal umetničkog predmeta i tako ga demistifikuje, je rad Zorana Todorovića „Agalma“…

Izvor: OČE, ZAR NE VIDIŠ DA GORIM? – Studije savremenosti

Ostavite komentar

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s