Preskup Zakerbergov zaokret u „metavers“ – 87 milijardi dolara

Pokušaj promene imidža bio je deo strategije preusmeravanja najveće društvene mreže u „metavers“ pionira, što očigledno nije donelo željene rezultate.

Kod društvenih mreža mnogo zavisi od trenutka i uspešnosti „hajpovanja“, odnosno buđenja i održavanja interesovanja ljudi.

Sada je jasno da korisnici nisu bili preterano zagrejani za ono što je „Meta“ nudila, a mišljenje im nije promenila ni prilično neubedljiva tehnologija virtuelne realnosti.

Umesto toga, veoma jednostavan grafički izgled „metaversa“ i kritike hardvera za virtuelnu realnost samo su dodatno uticale na investitore da zaobilaze „Metu“ u širokom luku.

Извор: RTS :: Preskup Zakerbergov zaokret u „metavers“ – 87 milijardi dolara

Ostavite komentar

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s