Psihologija: Kako boje utiču na način razmišljanja ljudi 

Čarls Spens, psiholog sa Univerziteta u Oksfordu koji proučava kako čula imaju interakciju jedna sa drugima i autor knjige o nauci hranjenja, kaže da većina unakrsnih uticaja između boje, ukusa i osećaja u ustima potiču od stečenih društvenih asocijacija koje gradimo tokom svakodnevnih života.

Većina njih potiče od marketinga i pakovanja, kaže on, ali i od naših iskustava sa hranom koju jedemo svaki dan.

Извор: Psihologija: Kako boje utiču na način razmišljanja ljudi – BBC News na srpskom

Ostavite komentar

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s