Dacia Duster 1.0 ECO G

Našem Dusteru ipak znatno bolje „leže“ lokalni putevi, često lošeg kvaliteta, kao i zemljani. Verujem da to i vrapci na grani znaju, ogibljenje je udobno i predviđeno upravo za otežane uslove eksploatacije. Iako se ne može meriti s referencama u segmentu, ponašanje na putu je „zdravo“ i sigurno. A da se radi o tri cilindra, u to nema nikakve sumnje, bez obzira na poboljšanu izolaciju, prilikom „snažnih“ ubrzanja ne može sakriti karakterističan grlat zvuk. Ono što me je (opet) iznerviralo je odsustvo crvenog polja na obrtomeru, posebno jer se ovaj mali blok lako i brzo „zavrti“. Ovaj Duster „slatko“ sam izvozao i po gradu, kompaktne dimenzije i povišena pozicija za upravljačem olakšavaju posao vozaču, dok veliki klirens dozvoljava pentranje po trotoarima i ivičnjacima, bez bojazni da se izgrebe podvozje i oštete aluminijumski naplaci od 17 cola.

autorepublika.com/2020/07/14/dacia-duster-1-0-eco-g-kad-nema-struje-moze-i-gas/

1 mišljenje za “Dacia Duster 1.0 ECO G

Ostavite komentar

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s